9 Nisan 2018 Pazartesi

BBK, şen şakrak.

8 Nisan 2018
Pazar
BBK Çamlık Turu

Ben Çamlık Turu diyorum ama aslında 2 ayrı grup olup farklı rotalar yaptık.
'Tembel Grup', Yalıçiftlik turu, 'Çalışkan grup' da Çamlık turu yaptı.
Çiftlik kahvesinde buluşacaktık ama "Çalışkan" grup orman yolunda bilmediği yola girince, yaklaşık 1 saat geç kaldık buluşma yerine.
Onlar da sıkılıp gitmişler. Daha sonra Mıstık Cafe Çay Evi'nde buluştuk.



Böylesine güzel bir günde herkes bisiklete binmek istemiş.
Kalabalıktık.


Yaş ortalamamızı düşüren bu gençlere teşekkürü bir borç biliriz.
Aralarında oldukça sıkı bisikletçiler var.



Tembeller grubu daha kalabalık olan gruptu.
Onlar Yalıçiftlik rotasında keyif yaptılar.



Sohbet koyulaştırdılar..



Keyif yaptılar...



Yardımlaştılar...


Çalışkanlar grubu ise 3 elin parmakları kadardık.



Çamlık rotasını ilk kez yapan arkadaşlarımız üstün başarı gösterdiler.



Çamlık köyündeki bu keyifli moladan sonra..



Oldukça zorlu bir orman yolunu da başarıyla bitirdiler.


Daha sonra Mıstık'ta buluşup Bahadır ve Mine'nin doğum günlerini kutladık.



Pasta şahaneydi.

Yukarıdaki fotoğrafları, BBK facebook sayfasında paylaşan arkadaşlarımdan ödünç aldım.
Bu fotoğraflar için Emrah Tezer, İlker Ünal, Ümit Birsel, Uygur Yumrukçal ve Osman Şamlı arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
İlk kez böyle bir şey yapıyorum çünkü, fotoğraf makinemi şarj etmeyi unutmuşum.
Yine de bir yerlerde şarj ederim düşünüp şarj aleti ile birlikte yanıma aldım.
Arkadaşımızın arabasındaki Usb girişine taktım ve Mıstık kafeye kadar fotoğraf makinemden uzak kaldım. Oysa, özellikle orman yolunda muhteşem görüntüler vardı.
Ne yapalım bu seferlik de böyle oldu.
Aslında bu gezinin blog yazısı olmayacaktı ama aramıza yeni katılan genç arkadaşlarımdan biri, "Bu gezinin blog yazısı olacak değil mi?" diye sorunca onu kırmak istemedim.

...

Aşağıdaki fotoğraflar da benim çektiklerim.


Pastayı yediniz, gülersiniz tabi.



Aramıza korsan karışmış.
 Bir gün, ona da BBK forması giydirebilir miyiz?



"Abi, al bunları. Yokuş çıkarken birer birer yut."





Tatlı yiyelim, mümkünse hiç konuşmayalım.
En azından yerken!



Pasta biter, parti biter.



Tarkan - Eda - NeO



MotoKarizma



Bu delikanlıya dikkat!
Geleceğin Peter Sagan'ı olabilir.



Aslında herkes çok iyi sürdü bugün.
En azından benim gördüklerim.



Çamlık kahramanlarından.



"Nerede benim bisikletim?"



"Lan!"



"Çok basit. Bu fren, bu da vites."






Bu BBK turları da olmasa çok özleyeceğiz bir birimizi.



Onca şamatamıza rağmen oyundan başlarını bile kaldırmadılar.



Ben fotoğraflarını çekerken ille de tokalaşmak istedi benimle.
Samimi Ege insanları.



Ugh!



Pasta bitti, şimdi sosyal medya zamanı.



"Haberim yokmuş gibi çek pampa." dedi billahi.



Yol bisikletleri çoğalıyor mu ne?



Bu gün Tarkan ile birlikte pedalladık.
O bir efsane.



"Dümdüz gidiyon, yokuş başına geldiğinde Bodrum'u göreceksin,
Sanmaki geldiğin gibi gideceksin
Senden öncekiler de böyleydiler
Akıllarını hep Bodrum'da bırakıp gittiler"



Mıstık Cafe.



Tarkan gidip duru.
Yine gel.



Sevgi.



Ayten, Füsun, Ümit arka arkaya.



Doomgünü coçukları.
Bahadır ve Mine.



Bodrum'a dönüş zamanı.


Kızılağaç'tan geçerken Mıstık Cafe'ye uğrayıp bir çay için illaki.




Sevgiyle kalın.
...
..
.












Hiç yorum yok: