27 Ocak 2018 Cumartesi

Gerenkuyu'da sürpriz piknik.

27 Ocak 2018
Cumartesi

Atölyede işlerim erken bitince bu güzel havadan yararlanayım dedim.



Yalıçiftlik sahilinde, Gerekuyu'da piknik yapıyor arkadaşlarım, ben de onlara katılayım diye bisikletimi hazırladım.



Soğuk ve rüzgardan korunmak için kışlık montum ve rüzgarlığım dükkanda olmadığı için 3 forma ve bir jerseyi üstüste giydim ama inişte rüzgar içime işledi doğrusu.
Fazla hızlanmadan soğuğun etkisini azaltmaya çalıştım.
Dönüşte rüzgar karşımdan gelecek o yüzden arkadaşlarımın birinin arabasıyla dönmek daha akıllıca.



Güneş şahane, bisikletin üzerinde rüzgar üşütüyor ama burada rüzgar yok.



İyi ki gelmişim.



Masa da şahane.
Benim dışımda herkes bir şeyler getirmiş.




Bir de semaver var, sıcak çay da süper.



Güneş banyosu mayıştırdı hepimizi.



Mesut, kırmızı çirkin ördek yavrusu ile gelmiş yine.



Fatih' de burada.
Dönüşte onun kamyonetine koyacağım bisikleti.



Fatih'in misafirlerinin son günü Bodrum'da.



Ayçe ve Ayşe.



Denizden su çeken bir tır.
Deniz suyunu balık yetiştirmek için aldıklarını söylediler.



Bir misafirimiz var.



Ayşe, atlara bayılıyor.



Geçen yaz arabasının içine camdan kafasını sokmuş bu yaramaz.
Sanırım acıkmış ve yemek istemiş.



Şimdi de öyle bir durum var sanırım.



Biraz okşayıp, arkadaş olduk.
Kulağını çektim, pek hoşlanmadı sanırım, bana "prrffff" dedi.



Arkamızdaki metruk bina rüzgarı kestiği için burada konuşlanmış arkadaşlarım.



Atımız çok şeker, biraz ürkek olmasa piknik masamıza dalacak.
Kek verdim, elimden yedi.



Güneş çekilmeden toparlandık.



Bu havalar piknik için harika.
Değerlendirmek lazım.


Hiç yorum yok: