12 Kasım 2017 Pazar

Tour de Milas, yeniden...

12 Kasım 2017
Pazar

Milas turuna katılmak isteyen çok arkadaş var.
"Bir sonrakine mutlaka katılacağım, haber ver." diye israrlar sonucunda ben de etkinlik açıp, herkese haber verdim.



Etkinlik üzerinden sadece 1 kişi gelmeyi düşündüğünü yazmış.
O kişi de gelmeyebilir ya da bir sürü kişi gelir düşüncesiyle, ben yine de söz verdiğim saatte start yerindeydim.



Gelmeyi düşünen tek kişi geldi ve tam zamanında onunla yola çıktık.
Adem Ali Yılmaz.



Bu arkadaşla ilk kez yola çıkıyoruz.
O da zaten 1 aydır Bodrum'daymış.
Bir önceki BBK turunda tanışmıştık aslında.
Bu tur başka tabi, performans turu ya da antrenman turu diyebiliriz buna.
Güvercinlik'te durmadan devam ediyoruz. Buraya kadar Adem hep arkamdaydı.
Ben, rüzgarıma girip, beleşe pedallıyor diye düşümüştüm ama hemen dibimde değil de biraz geriden geliyordu hep, meğer saygısından arkada kalıyormuş. Bir de "Rüzgar tüneline girmek istemiyorum, zaten haftada 1 antrenman yapıyorum, onda da dinlenerek sürmenin ne anlamı var." diyor.
Güvercinlik'ten sonra öne geçiyor ve bana rüzgar tüneli yaparak yol boyunca ve dönüşte çoğu zaman beni çekiyor. Benden genç ve güçlü bir bisikletçi.
İyi bir antrenman arkadaşı kazandım.



Güvercinlik molası, muz, soda, enerji bar ve biraz da su tüketecek kadar sürüyor ve hemen dönüşe geçiyoruz. 
Tam istediğim gibi.



Kısa molamızda, kısa ama güzel bir sohbetimiz oluyor.



Yakında Bodrum'da BBK çatısı altında oluşturacağımız bisiklet takımına katılmayı o da istiyor.
Bakalım bu projeyi gerçekleştirebilecek miyiz?



Dönüş yolunda, Adem'in arkada kaldığı nadir anlardan biri.



Genel olarak hızlı ve yararlı bir tur oldu.
Teşekkürler Adem.





Dönüş yolunda Adem'in çektiği fotoğraflar;





Bir sonraki antrenmanda görüşmek üzere.
Sevgiyle...
...

..

.


Hiç yorum yok: