1 Ekim 2017 Pazar

BBK turlarına başladık.

1 Ekim 2017
Sezonun ilk BBK turu sayılır bu.



Bodrum-Çamlık-Etrim-Yalıçiftlik-Bodrum turu yapacağız dediler.
En sevdiğim parkur dedim, geldim.
Sabah yağan yağmur yüzünden biraz geciktik.



9.00 da teker döner dendi, saat 9.30
Hiç bir şeyin döndüğü yok.



En sevdiğimiz şey, sohbet.



BBK toplanır ve sohbet eder.



E, özlüyoruz tabi birbirimizi.



Birbirimizi görmek için bisiklet turu düzenliyoruz artık.



Nereye gittiğimizin bir önemi yok.



Gideceğimiz parkurun bir kısmında çamur olabileceği söylentisi ile hemen rota değişiverdi.



Ortakent'e gidelim, rakı içelim mi dedi biri?



Yok canım daha neler desem de rotanın Ortakent'e çevrildiği ve 10.00 da hareket edeceğimiz kesinlik kazandı.



Bunun için mi 4 saat uyku ile sabah 7.30 da uyandım?



Olsun, arkadaşlarımı gördüm ya, daha ne isterim.



Her zaman bisiklet sürülebilir..



Ama arkadaşları bir arada görmek her zaman mümkün olmayabilir.



BBK, bunun için var.



Yaşasın BBK.



Yerler hala ıslak.



Kuru yerleri seçe seçe ilerliyoruz.



Kimi zaman bisiklet sürüyoruz.



Kimi zaman bisikleti sürüklüyoruz.



Çok şahaneyiz biz yahu!



İşte, Gümbet sahiline gelivedik gari.



Hala bisiklet tepesindeyiz.



Ne mutlu.



Güneş de açıvedi.



Yüzümüz de gülüvedi gari.



En sonda da Edi ile Büdü.



Ardından, Bitez sahili.



Yağmur sonrası pek güzel olmuş ortalık.



Hala bisiklet sürüyoruz.



Bu kadar yeter.



Meşhur BBK molalarından birine daha ulaştık.



Adımız çıktı; "Molalar arası bisiklete binenler kulübü." diye.



Olsun du, kıskananlar çatlasın dı.



Emrem, bir Bitez'li olarak çay servisini üstleniyor.



Molalarda ciddi konular da konuşuluyor elbette.



Sabahtan beri birbirini görmeyen kumrular, bu molada buluştular.



Bisiklet sever olduğumuz kadar, hayvan severiz de üstelik.



En dayanıklımız, Murat Dayanıklı.
Bu turda da ne kadar dayanıklı olduğunu ispatladı.



Tam Bitez molasından çıkarken arka lastiğin patladığını fark ediyorum.
Siz devam edin, yetişirim diyorum.
Yedek lastik almıştım, hayatımın en hızlı lastik değiştirmesini yaşıyorum ve grubu Aktur yokuşunda yakalıyorum ama tam Ortakent'e indiğimizde arka teker yine patlıyor.
Şans işte.
Yine, siz devam edin, bu sefer yama yapacağım, biraz uzun sürebilir diyorum.
Bu fotoğraf, ikinci patlak zamanı.
Malesef yanıma yama almadığımı öğrenince Emrah'ı arayıp yardım istiyorum.
Emrah, bende yedek lastik var, sana göndereyim diyor.
Süper olabilirdi ama ince ve kısa siboplu lastik işime yaramıyor.






O zaman, Eda araba ile gelip alsın diyoruz.



Yaşasın bir uzun mola daha.



Hem de 6 kişiyiz.
Hemen selfiler yapalım..



Güneş gözlüklerimizi takıp, şahane pozlar verelim.



Sonra da bisikletleri kamyonete koyup,



Güle oynaya Bodrum'a dönelim.
Bayılıyorum BBK turlarına, hep yapalım.


Selvihan, "Ben bisiklete doymadım, bu tur beni kesmedi." diyor.



Biz de İçmeler tarafına yollanıp, Giritli Teyze'de mola veriyoruz.



BBK ruhunu yaşatmaya devam.



Yine şapşahane bir mola verdik.






Tersaneleri de geçip, şahane bir selfi ile geri dönelim diyoruz.



Bodrum'un içinden..



Güle oynaya geri dönüyoruz.



Bu extra turu da başarı ile tamamlıyoruz.

Yaşasın bisikletli hayat.


...

..

.





Hiç yorum yok: