16 Nisan 2017 Pazar

Catch me if you can.

16 Nisan 2017
Pazar

Sabahın köründe (07.00) kalktım.
Kahvaltı edip, gittim oy kullandım.
Cumhuriyeti devirmek isteyenlere "Hayır" dedim.
Artık huzurla bisiklet sürebilirim.


 

Bir etkinlik açıp, saat 10.00 da tura çıkacağımı yazdım feyste ama dokuza 5 kala hazırım ben.



Kimseyi beklemeye niyetim olmadığını da belirttiğim için bu turu tek başıma yapacağımı biliyordum zaten.

Bir süredir tek başıma uzun tur yapmamıştım, özlemişim.



1 saat 50 dakikada Milas'a varıyorum.
Kendi rekorumu kırdım.
Bunu 1 saat 45 dakika yapmayı istiyorum ama bu güne kısmet değilmiş demekki.



Milas'ta kısa bir mola verip, su, soda ve çikolata takviyesinden sonra geri dönecektim ama Alp'i arayıp; "Naber? Oy kullandın mı?" diye sorayım dedim.
"Aydın'da kullandım, Milas'a 10 dk sonra varacağım." deyince buluşmaya karar verdik.
Evini bilmiyorum ama oraya yakın parkta bekleyeceğim Alp'i.



Mis gibi turunç çiçeği kokusu altında ne kadar isterse beklerim.



Ege'nin en güzel zamanları şimdi.



Heryerde portakal, mandalina ağaçları çiçek açtı.
Parklar mis kokuyor.



Biz de medeniyeti bir türlü yakalayamayan bir halk olarak, bu güzelim yerlerin içine ediyoruz.
Belediye ne yapsın?



Canım ağaçların gölgesini kirletmek ne büyük görgüsüzlük.



Alp'in anne-babası ve komşular oylarını kullanmışlar ve bahçede pazar kahvaltısına oturmuşlar.
Ben de 2 saatlik yoldan gelmişim, haliyle açım, Alp' de öyle.
Bir güzel yumulduk kahvaltıya ama ne kahvaltı, herşey organik.



Çaylar geldi gitti, sohbet gırla.
Yeni tanıştığım bu insanları çok sevdim.
Her pazar Milas'a kahvaltıya gelirim ben. :)



Bodrum'a varmadan, Torba kavşağından Yalıçiftlik yoluna dönüyorum.



İnerken şahane olan bu yol, çıkarken bazı yerlerde fazla dik olmasına rağmen keyfimi bozmuyor.



Yalı'daki her zamanki bakkal teyzeye uğruyorum.
Bu üçüncü 1.5 luk şişe.
Tur boyunca yaklaşık 5 lt su içtim.



Milas'a vardığımda 25.2 olan ortalamam dönüşte 24.1 e düşmüş.
Normal.



Sahilde 1 saatlik dinlenme iyi geliyor.
Biraz güneşlendim, neredeyse uyuyacaktım.
Denize girmeyi 1 hafta sonraya saklıyorum.



Yalı bana her zaman enerji vermiştir.



Çok iyi hissediyorum kendimi.
100 küsür km yapan ben değilim sanki.



Kızılağaç, oradan Bodrum.
Toplam 120 km.

...

..

.



Hiç yorum yok: