25 Kasım 2016 Cuma

Yoldaş martı.

24 Kasım 2016
Perşembe

1 aydır blog yazmamışım, bir süre daha da yazmayı düşünmüyordum ama çektiğim fotoğraflara kıyamadım.


Bu gün Mumcular tarafına doğru pedallayacağım için yol bisikletiyle çıkmadım yola.



BeBeK bu yollar için yaratılmış.
Yalı'da küçük bir nefes alma.
Hava öyle sıcak ki denize girmeyi bile düşündüm.



Pedallamak daha ağır bastı.



Hele ki Çiftlik yolundan gidip, Etrim yokuşunu tırmanma düşüncesi..



.. neşemi katladı.



Etrim yokuşu hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı.
Yeniden eski formuma ulaşıyor olmak beni çok mutlu ediyor.



Bu antrenmanlar sayesinde sigaradan da uzak duruyorum.
Günde 2-3 adet  ile idare ediyorum.
Biliyorum, artık tamamen bırakmam gerekiyor ama fazla sıkıntıya gelemem ben.
Yavaş yavaş o da olacak.



Okaliptus ağaçlı kahveye selam..



Hiç durmadan yola devam..



Dünkü 103 km den sonra bugün daha düşük bir tempoda pedallıyorum.

Güvercinlik'ten sonra, Bodrum'a doğru, denize paralel yolda bir martı bana bir süre eşlik ediyor.

Teşekkürler Yoldaş Martı


Dönüşte hava biraz serinliyor.
Artık daha erken saatte çıkmak gerekiyor.


Bu günkü durum budur.
64.5 km.
...

Özlemişim blog yazmayı.


...


..


.









Hiç yorum yok: