30 Ağustos 2016 Salı

30 Ağustos Zafer Turu

30 Ağustos 2016
Salı

Zafer Bayramı kutlamasını kendimce yapayım dedim.



Formamın arkasına bayrağımı diktim ama giyerken söküldü, zamanında çıkmak için uğraşmadım yeniden.



Benim bayrağım gönlümde dalgalanıyor her zaman, gösterişe gerek yok.



Saat tam 15.00 te çıktım dükkandan ve 10 km nasıl geçti anlamadım bile.
Fakat güneş sırtımı pişiriyor.



Güvercinlik'e kadar ortalamam 30 km.



Güneş yakıcı olsa da sol arkadan esen rüzgar kimi zaman serinletiyor.



Kimi zaman da savuruyor.



Soldan esen rüzgar yüzünden sola doğru yaslanarak gittiğiniz için, yakın geçen kamyonlar bir an için rüzgarı kestiğinde, boş bulunursanız, kamyona doğru gidonu kaçırabilirsiniz.
Aman dikkat!



Koru'da suyum bitiyor.
Soğuk su takviyesi.



Sert rüzgar beni yordu bu yüzden Milas yokuşunu çıkmaktan vaz geçiyorum.



Belki haftaya, bacağımı kırmanın ikinci yıldönümünde çıkarım.



Düzgün mısır tarlası gördüm mü dayanamam, fotoğraflarım.



Madem turu 15 km kısalttım o zaman mola verebnilirim.



15 dk lık soda ve dondurma molası beni diriltti.



Rüzgara karşı savrula savrula gidiyorum.



Arkadaşlarımızın yerine uğrayıp, bir merhaba demek istedim.



Ama kapı duvar.



Onlar da bayram tatilinde zaar.



Güvercinlik yokuşundan önceki alışveriş merkezine uğruyorum ve sevgili dostum, çocukluk arkadaşım Zerrin ve annesi Naciye hanımı görüyorum orada.
20-25 dk da onlarla zaman geçiriyorum.



Dönüş için iyi enerji topladım.



Şimdi bastır bakalım NeO.



Saat 19.05 te dükkandayım.

85 km yol yaptım bu turda.
Molaların dışında 28-30 km ortalama tutturdum yine.
Çalışmaya devam...


...

..

.





Hiç yorum yok: