29 Temmuz 2016 Cuma

"Ben bir sokak köpeğiyim."

28 Temmuz 2016
Perşembe

Bir gün önce telefonla beni arayan triatlet Serkan Aksel; 
"Bir bisikleitm var ve digital Ultegra vites sistemimin bir kablosunu değiştirmek istiyorum, Bodrum'da kimseye güvenemedim, sen yardımcı olur musun?" diye sordu.
"Gel." dedim.. "Üstesinden geliriz."
Daha önce de böyle bir sistemin başka bir arızasını gidermiştim, bunu da hallederiz diye düşündüm.
Biraz kendi bilgilerimiz, biraz da uzaktan teknik destekle sorunu çözdük.



Budapeşte'deki yarışa gönül rahatlığıyla katılabilecek.



NeO Bike'ta hizmette sınır yok.
Ne mutlu ki bu güveni verebilmişim.



Serkan, oğluna, yaptığım bir takıyı da armağan olarak aldı.
Güzel günlerde kullansın.



Bunu kutlamak lazım.
Yeni Hızlı BeBeK ile sıkı bir akşam antrenmanı için bastım pedala.
18.18



Güvercinlik, Mumcular sapağından dönüp su takviyesi için durakladım.
Ortalama 33 km.
Süper.



Durduğum yerde 500 ml su tükettim.
Gelene kadar da 700 ml.
Yaşasın su.


Hayvan barınağına kadar da ortalama 28 km yi yakaladım.



Buralarda biraz yavaşladım.
Trafik yoğun.



Torba girişindeki orman yangını kontrol altına alınmış.



İtfaiyeciler yangını söndürmüşler, dönüş hazırlığındalar.



İyi ki varsınız, minnettarız.



Dükkana dönüş, 19.57
BBK akşam turuna yetiştim.



BBK akşam turu dönüş molası, Bitez dondurmacısı ödülü.
Bisikletçi arkadaşların buluşması.



Keyifler gıcır.



Sohbetlerimizi özlemişiz.



Tur boyunca bizimle olan "Nuri" adını veridğimiz kuçu etrafında toplanıp, gezi kritiği yapıyoruz.



Bu kuçu bizden biri oldu artık.



Onsuz gezi olmaz, heryere bizimle geliyor.



Hepimiz bir kuçuyuz.


...

..

.





Hiç yorum yok: