14 Haziran 2016 Salı

Gipsy'de uyur iken aldı da bir yağmur..

13 Haziran 2016
Pazartesi

Pazar günü tam bir rehavet içinde geçti.
Deniz, güneş, gölge, arkadaş, ev ..vb
Evet evet, deniz sezonunu sonunda açtım.


Pazartesi akşamı dükkanı kapatıp bizim emektar mtb BeBeK ile Kadıkalesi'ne, Gipsy'ye gitmeye karar verdim.


Karar verdim diyorum çünkü hava durumunda gece yağmur görünüyor ve benim bungalov su geçirir özellikli.



10 gündür Gipsy Camp'in işlerini boşladım yeni velespit yüzünden.



Varsın yağmur yağsın, buluruz bir çaresini deyip bastım pedala.



Bodrum'da akşam trafiği; saat 18.15, antik tiyatrodan devlet hastenesi ışığına kadar duruyor araçlar.



Turgutreis yolu açık.



Ama zaten benim trafikle işim olmaz.



Kadıkalesi'ne doğru giderken, Myhane'yi geçip..




Sağdaki Zerde kahvaltı yerine de "Hu hu!" deyip devam ediyoruz.



Girişindeki pembe Vosvos buranın dekoru.



Masalar hazırlanmış, sanırım bir kutlama var.



Soldaki renkli duvarı da arkada bırakıp..




Solda, bitişik taş yapıları izleyip..



Devamındaki..



Son taş evi de geçer geçmez..



Gipsy'ye varıyorsunuz.



Yanındaki yola girip..



Bahçesine park ediyorsunuz.
Bu park sadece bisiklet ve motosiklet için geçerli tabi, arabanız için hemen yan arsada bolca yer mevcut.



Gypsy Camp henüz bu görünümde ama bir kaç gün içinde çok farklı bir havaya bürünecek.
Takipte kalın, yakında davetlimiz olacaksınız.

Sevgiyle...

...

..

.





Hiç yorum yok: