22 Aralık 2014 Pazartesi

"Öpsün seni Zeki Müren"

22 Aralık 2014
Pazartesi

En uzun geceyi güzel bir uyku ile geçirsem de son günlerde aralıksız hergün bisiklet turu yapmak beni biraz yormuş doğrusu.
Kas ağrılarım var.


Bu günkü korsan turun adı da "Tren, Zeki Müren & Nezih".
Ne gibi bir alaka kurmuşlar anlamadım ama Mesut'un çizgisiyle çok eğlenceli görünüyor doğrusu.
Benim adım da geçince gitmemek olmaz.
Eski bir dostumun da deyişiyle, Davete icabet etmek gerekir.





Hava bugün birden bire soğudu.
Yokuşu bitirdim, inişe geçerken rüzgarlığı giydim üzerime.
O derece yani.



Kızılağaç yolları bugün sakin.



Bindik bir alamete, gidiyoruz Zeki Müren'e.



Zeki Müren bizi öper mi?



Rahmetli yukarıdan bizi izliyor mudur?



Buralarda hiç tren var mıdır?



Sonunda bizimkileri yakaladığım iyi oldu, gittikçe saçmalamaya başlamıştım.



Çiftlik rampasına vurmuş korsanlar.



İşte Sevgi önde Berji arkasında.
Ortada ne tren var ne de Zeki Müren.
Ben niye geldim o zaman?



İşte Bahadır' da burada video çekiminde.



Anlaşıldı, ne tren geçecek, ne de Zeki Müren öpecek.



Oysa ne hayallerle gelmiştim bu geziye.



En azından bir tren görseydik keşke.



Ev mi, ağaç mı?
Hangisini görüyorsunuz?



Bu bakkalın önünden geçip, her zaman bi dursaydım diye düşünüyorum.



Bir gün durup, bu insanlarla tanışacak ve küçük de olsa bir sohbet edeceğim.



Korsanlar sohbetli sürüşün keyfindeler.



Bense eski yapıları zapturapt altına almaya devam ediyorum.



Fatih, "Çok iyi yapıyorsun" demişti bir keresinde.



"Gün gelecek, bu fotoğraflar belge olarak çok işe yarayacak" da demişti.



Taş Masalı Kahve'ye geldik.



Özel trenlerimizi parkettik.
Yoksa trenden kasıt bu değil miydi?



Küçücük taş masaya neler neler sığdırdık.



Şimdi de onları silip süpürme zamanı.



Sadece kendimize müslüman değiliz elbette.



Hayvanat da her zaman bunlardan sebeplenir.



"Sağol abi"



Yağ-Pekmez satıcısı.
Dönüşte, Mangalcı'ya gelip bize bunlardan satacak.



Sadece yiyecek değil sevgimizi de sunuyoruz hayvanata.



Neşeli gençleriz biz.



Herbişeye güleriz.



Dibidibidip dee dibidibidip.



Arada yan bahçede sigara bile tüttürürüz, keyfimizin kahyası mısın?



Canınız ne isterse onu yapacağınız bu korsan turlar tam size göre.



Siz de katılın.



Alışkanlık yapıyor ama..



"Haydi korsanlar, son hedefimiz başladığımız yer."



Biraz oyalandım ve arkada kaldım.



Yine aldım elime fotoğraf makinemi.



Her görüntüye ateş edip duruyorum.



Günler çok kısaldı.
Hemen akşam oluyor.



O zaman biz de evlerimize döneriz.
Bu korsanların evleri de var.



Mesut gecikti, merak ettik.



Meğer lastiği patlamış, onu tamir edivermiş.
Keşke her bisikletçi Mesut gibi kendine yetebilse.
Olcak olcak, o da bir gün olcak helbet.



Evim beni günün son ışıklarıyla karşılıyor.



..

.






Hiç yorum yok: