22 Nisan 2014 Salı

Bodrum'un geceleri bir başkadır.

20:00

NeO; "Gece turu mu? Bütün gün dolaştık, yetmedi mi? Hem yarın, BBK gece turu var zaten, otur oturduğun yerde."

BeBeK; "Ne o NeO? Yoruldun mu yoksa?

NeO; "Ne yorulması ya? Ben yorulmam bebeğim, evde de işimiz var ama değil mi?"

BeBeK; "Bütün gün zaten iş güç peşinde, ne gezdiğimden ne de tozduğumdan bir şey anlamadım ben. Şöyle bir Bitez turu yapsak iyi olmaz mı?"

NeO; "Senin kadar gezmeyi seven bisiklet görmedim, şu yemeğimi yiyeyim de düşünürüz."

BeBeK; "Heheyyy. Aslan patron. yaşasımmmm.."



20:30

BeBeK; "Ee, ne oldu bizim tur?"

NeO; "Amma sabırsızsın yahu! Şurada yeni bir olay deniyorum, 2 dakka izin vermiyorsun."

BeBeK; "Şu bilgisayarın başına oturdun mu kalkmak bilmiyorsun sen de ama."

NeO; "Haklısın bebeğim, şu farını ve arka lambanı da takalım da çıkalım biraz pedallayalım."

BeBeK; "Yüzüne karşı söylemek gibi olmasın ama seviyorum seni be NeO. Kıyak adamsın vesselam."



20:45


- "Hadi patron, gidelim artık"
- "Hay canını, tamam geliyorum bekle bebeğim."



BeBeK; "Ya NeO, geceleri bir başka oluyor şu Bodrum."
Ben (yani NeO); "Tamam Beb, sus artık, ne gevezesin yahu."



Beb; "Patron, şu fotoğraf makineni de yenile artık. Şu çektiklerine bak, fotoğraf mı şimdi bu?"
Ben; "Dönelim istersen, vır vır vır başımın etini yedin be."
Beb; "Tamam tamam kızma. Bırak fotoğraf çekmeyi de bas pedala, çok yavaşsın."
Ben; "Kızım, gelecekler var. Aceleye gerek yok."



BeBeK; "Ya patron, fıstık gibi SLR makinen var, ağırlık olmasın diye taşımıyorsun ama bu fotoğraflarla olmaz bu işler. Bak söylemedi deme."
NeO (yani ben); "Tamam tamam, yarınki BBK gece turunda alacağım yanıma öbür makineyi.
Sus artık."



Recep (telefonda); "Abi neredesin? Ben Bitez'den geliyorum"
Ben; "Bitez sahiline yeni indim. Aktur yokuşunda buluşalım."



Gürcan, beni Bitez sahilde yakalıyor ve Aktur yokuşunu birlikte çıkıyoruz.
Yokuşun ortasında bir telefon geliyor ama açmıyorum.
Yokuşun ortasında durmak işime gelmiyor.
Bu android telefonlarla bisiklet sürerken konuşmak mümkün değil.
Aktur yokuşunu bitirince tam gelen telefona geri dönecekken yeniden çalıyor.
Recep; "Abi, Aktur yokuşunun başındayım, yoksun."
Ben; "Yokuşu bitirdik, Ortakent kahvesinde buluşalım dostum."



Bu da Ortakent.
Dilek yokuşunu inerken benimle yarışmaya çalışan otomobil sürücüsü, allah seni bildiği gibi yapsın.
Ben müdahale etmiyorum.



Bizden 5 dk sonra Recep' de kahveye geliyor ve çaylar gırla.
Sohbet, ondan da öte..



Dönüşte, sırasıyla Recep ve Gürcan'ı evlerine uğurluyor ve eve doğru koşar pedalla sürüyorum BeBeK'imi.

Yarın, BBK gece turunda buluşmak umuduyla.

Bayramınız Kutlu Olsun


..

.







Hiç yorum yok: